torsdag 7 november 2013

Ny topp 5!

Sedan jag lade in min några år gamla topp 5 lista så har jag filat lite på en ny dito. Låt mig tillägga att detta är min personliga åsikt. Antagligen ologisk för alla andra och utan speciellt underbyggda argument.

________________________________________________

1. Rune Holta
Detta är väl mer en principsak att lägga Holta på förstaplatsen. Jag vill dessutom inte göra min vän Pär besviken. Haha. Rune är 40 men har precis skrivit på och ska åka i Czestochowa tre år till. Still going strong med andra ord!

2. Nicki Pedersen
För några år sedan (eller ja kanske mer 5-6 år sedan) lite av ett "hatobjekt" men numera diggar jag Nicki starkt. Inte heller den yngsta i gänget men han kan fortfarande, han har haft lite svackor denna säsong men han är en stadig poängplockare även på sina sämre dagar. Dessutom kommer han köra för Dackarna nästa år. Heja!

3. Tai Woffinden
Detta smärtar lite eftersom han ändå kommer köra för Vetlanda (hujeda mig) nästa år. Men han har verkligen livat upp GP:t i år! Go Woffy! 

4. Darcy Ward
Hans körstil gränsar oftast till galenskap men underhållande är det! Även han har livat upp GP:t i år. Tyvärr kör Darcy för Piraterna nästa år, men det är ju som det är. Inget att älta. ;-)

5. Kjastas Puodzuks
Han är lett och jag diggar hans namn. Inga mer nödvändiga argument. Haha. Kör för Smederna nästa år.

________________________________________________

Så några som inte riktigt kom med på topp 5! Utan inbördes ordning.

Niels-Kristian Iversen
Greg Hancock
Martin Vaculik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar