tisdag 1 oktober 2013

Inget nytt under solen?

Eller ja det har hänt lite idag men inga revolutionerande nyheter ur min synvinkel. Leon Madsen och David Ruud till Vetlanda ger mig inte gåshud direkt. Jag håller på att dö av nyfikenhet av var Woffinden hamnar! Blir det Vetlanda som alla säger? Vissa lag är fortfarande ganska stora frågetecken, som Vargarna och Rospiggarna. Vargarna saknar ju en toppförare helt klart, jag hoppas inte de satsat alla ägg i korgen på att försöka få Woffinden för jag tror inte de kommer lyckas. (kalla mig pessimist)

Aja, svaren lär väl komma förr eller senare, det är bara jag som är inte har något tålamod och vill veta nu på stört. Å andra sidan är det lite kul med alla rykten och att det drar ut på tiden lite, det gör det så mycket mer spännande!

Vi får väl se om det blir några stora nyheter imorgon då, idag verkar det vara ganska tyst på silly season- fronten. ;-)

Go kväll!

//Elza






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar