måndag 23 september 2013

Lite gamla bilder...

Hittade de här gamla bilderna från en presskonferens för VMS-Elit, jag tror det var senhösten 2004 eller tidig vår 2005. (minnet är inte vad det brukade vara... haha)

 Jag var där i egenskap av fotograf till 14Dagar, en tidning vi på journalistlinjen på Ädelfors Folkhögskola producerade. Eller jag snarast tvingade alldeles för snälla Pär att låta mig vara fotograf. ;-) (var inte ens på sporten vid det tillfället)

Jag var ju ingen direkt mästerfotograf... men man lär så länge man lever!


Crumpan!



Holta-Volta och Crumpan



Rune Rullstart ;)




Sedan hittade jag dessa från firandet av VMS-Elits SM-guld (2004) (återigen tvingade jag till mig att få vara fotograf...)


Holta!



Ni kanske noterar ett visst mönster på valet av motiv... ;-)



//Elza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar