torsdag 19 september 2013

Välkomna!

Jag fick en snilleblixt i morse så nu har jag startat upp en speedwayblogg! Jag skriver ganska mycket (underdrift...haha) om speedway på Twitter men där är ju utrymmet för långa utläggningar/analyser inte så stort så därav kom jag på, varför inte starta en blogg? På detta viset kan mina vänner/familj/bekanta som inte är värst intresserade av speedway slippa åtminstone en del av mina utläggningar och analyser.

Det är lite dålig timing i slutet av säsongen (förresten, grattis till SM-guldet Piraterna!) att starta upp en speedwayblogg men då har jag vintern på mig att komma igång. Jag är ingen expert, så om ni hittar någon rena faktafel så är det bara att hojta till! Man lär så länge man lever. 

Ja det var inledningen det. Kommer strax ett inlägg om varför jag började intressera mig för speedway, lite om mig själv, om det nu är någon som inte är närmaste sörjande som råkar trilla in på denna blogg. ;-P Det kan bli ett långt inlägg, varningens ord bara.

Bilden i headern har jag för övrigt tagit själv, den är från Kråkvilan i början av augusti, Vargarna- Indianerna där Indianerna åkte på lite för mycket spö för min smak. Avslutar detta inlägg med ytterligare en bild från samma kväll. 





På återseende!

//Elza






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar