onsdag 25 september 2013

Metanol - en speedwaypodd!

Om ni nu mot all förmodan missat det finns det en suverän podd för alla speedwayfantaster, Metanol! Jag var lite misstänksam från början men den är intressant och underhållande och har vidgat mina speedwayvyer lite.

Jag har inte så många speedwayintresserade vänner, eller snarare inte så insatta, de ser mest ut som frågetecken om jag nämner namn som Iversen eller Woffinden. (räknar inte in "twittervänner" här, där finns mest bara speedwayintresserade människor) så det är kul att höra vad andra tycker och tänker!

Avsnitt 19 släpptes idag med Peter Ljung som gäst. Två timmar långt denna gång, blir en trevlig bussresa till jobbet imorrn bitti! Nu är jag alldeles för trött...

Så jag säger godnatt för mig och jag hoppas på fler spännande silly season- nyheter imorrn!

//Elza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar